FAQ

  • Er det sikkert at handle på workoutshop.dk?
  • Hvilke kort kan bruges på workoutshop.dk?
  • Hvor er mine kontrolcifre?
  • Hvor er mit kortnummer?
  • Hvor finder jeg kortets udløbsdato?
  • Hvor lang er leveringstiden?
  • Jeg har ikke modtaget ordren og den er afsendt?
  • Jeg vil gerne ændre/ tilføje til min ordre?
  • Sender i til Afganistan og Irak (Feltpost)?
  • Sender i til Grønland og Færøerne?
  • Vil I sponsorere os?  

Er det sikkert at handle på Workoutshop.dk?

Det er efterhånden en myte, at det er farligt at handle på nettet. Risikoen for svindel er minimal og den danske lov er opbygget således, at du som forbruger står rigtigt stærkt og ikke selv skal dække et tab hvis uheldet skulle ske.

Vi anvender Quickpays integrerede betalingssystem til gennemførsel af betalinger. Quickpay er en af Danmarks mest benyttede betalingsløsninger, og benyttes af mange af Danmarks største virksomheder, der tilbyder netbetaling.

Kommunikationen med Quickpay er beskyttet via en 128 bit SSL krypteret forbindelse, samt med en personlig md5 nøgle. På betalingsdelen kan du se at http:// i adresse/URL feltet i browseren, ændres til https://. Derved kan man se, at det er en 128 bit SSL krypteret forbindelse.

Dette gør at dine personlige oplysninger ikke kan aflæses eller forfalskes af andre, derved er du sikret en sikker handel på workoutshop.dk. Løsningen er godkendt af PBS og er mere sikkert end at handle i en fysisk butik.

Skulle du have spørgsmål til sikkerheden er du velkommen til at kontakte os på 22 22 00 68 eller på info@workoutshop,dk

 

Hvilke kort kan bruges på Workoutshop.dk?

Vi modtager følgende kort: 

Dankort, Visa, Visa Dankort, Mastercard, Visa Electron, Mastercard Debet og Maestro 

 

Hvor er mine kontrolcifre?

På bagsiden af dit kort er der tit et hvidt felt.  De sidste tre cifre der står i det felt er dine kontrolcifre.

kontrolcifre

 

Hvor er mit kortnummer:

På forsiden af dit kort er der et 16 cifret nummer præget ind i kortet. Det er dit kortnummer.

kortnummer

 

Hvor finder jeg kortets udløbsdato?

På forsiden af kortet er der tit præget både udløbs måned og år.

udloebsdato

 

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis det er en ordre, der udelukkende består af varer vi har på lager, kan du forvente en leveringstid på 1-3 hverdage. Ved varer, der ikke er på lager, vil det fremgå af din ordrebekræfigelse hvad leveringstiden er.

Har du bestilt både lagervarer og bestillingsvarer i din order, vil vi samle alle varer før vi sender ordren samlet. Derfor er leveringstiden bestemt af hvornår den bestiltevarer ankommer til vores lager.

Leveringstiden er ALTID angivet på din ordre. Nogen gange er vi hurtigere end angivet. Skulle vi mod forventning ikke kunne overholde vores leveringstid, kontakter vi dig hurtigts muligt.

 

Jeg har ikke modtaget min ordre og den er afsendt?

 

Er din ordre sendt med Post Danmark har den et pakkeummer,(Track & Trace), som du modtager på mail når varen er afsendt. Trackingnummeret kan du følge pakkens vej fra os til dig. Ved at klikke på linket i din mail, kan du se hvor pakken er. Hvis den ligger på posthuset, kan du få den udleveret mod fremvisning af ID, selvom du ikke har modtaget din adviserings seddel fra Post Danmark.

Vores erfaring er, at det altid er muligt for posthuset at finde og udlevere din pakke mod tilstrækkelig legimentation.

Er du i tvivl om din ordre er afsendt er du velkommen til at kontakte os på 22 22 00 68.

 

Jeg vil gerne ændre/tilføje til i min ordre.

Vi kan ikke hæve mere på dit betalingskort, end det du allerede har tilladt os ved din bestilling. Men vi vil selvfølgelig rigtig gerne hjælpe dig, hvis du mangler noget eller har glemt at få nogle ting med.

Kontakt os inden du gør brug af dine muligheder, så vi sammen kan finde en løsning.

Du har følgende muligheder for at tilføje til din ordre:

Du kan ligge en ny ordre og i kommentarfeltet skrive at den skal medsendes med dit forrige ordrenummer. Så pakker vi dem sammen og sørger for, at du kun betaler en gang fragt hvis den samlede ordre er under 1000 kr.

Dette gælder dog kun hvis den første ordre, ikke allerede er afsendt eller er på vej til afsendelse. Så kan vi ikke love at det kan lade sig gøre.

 

Du kan også vælge at lægge en ny ordre, hvor alt er samlet og få slettet din første ordre. Igen gælder dette også kun hvis ordren ikke er ved at blive afsendt.

Hvis du vil slette din ordre helt, rette i størrelser, fjerne et produkt eller lignende er dette selvfølgeligt muligt. Her kontakter du os på 22 22 00 68 eller på mail info@workoutshop.dk

 

Sender i til Feltpost?

Ja, det gør vi. Når du har tastet navn og adresse, kommer der et notatfelt. Her bedes du venligst skrive din feltadresse. Vi sender den så dertil og krediterer efterfølgende momsbeløbet.

 

Sender i til Grønland og Færøerne?

Vi sender til det meste af Europa. Ved forsendelse til Grønland, Færøerne og Schweiz opkræves ikke moms. Momsen fratrækkes allerede ved betaling.

 

Vil I Sponsorere os?

Vi laver stort set ingen person sponsorater. Men har du en rigtigt god idé, en god sag eller noget hvor du mener det ville være tåbeligt vi ikke var synlige, så kontakt os på sk@workoutshop.dk. Så kontaker vi dig hurtigst muligt.